pondělí 20. října 2014

Nejnovější příspěvky na Shadowlands




523 Královna Temnot
Autor: DarkMonk23
Ona se blíží a brzo povstane konec je blízko! všichni kdo se je nepodrobí zemřou!

Odpovědí:3
             Athenis: Podobnej blbům by měli mazat account, snad nikdo těmhle sračkam nevěří?
             Werewolf: Jo těhle žvástu je plno všude, dokonce jsem slyšel že ta loď duchu převažela její                                   sarkofág a že zmizel, třeba na tom něco bude
             Athenis: Jasně a pak ještě uvidíme andělíčky ne?

527 Zmizelé letadlo
Autor: Werewolf
Dneska my kámoš z Tacomy řikal že se ztratilo letadlo Aresu nad pustinou, ale Ares nehnul ani brvou žadnej zachranej tým nic 

Odpovědí:2
                Onyx: Pravděpodobně se jenom neobtěžovali nikoho o tom informovat typický korpáci.
                 RaptorAug: Ale stejně je to divný žadná informace, zkoušel jsem se v tom štourat ale                                               žadnej letovej plán jenom letadlo bylo registrované na Ares, nějak to smrdí

541 Honička u Belleuve
Autor: Dustoff
 Dneska jsem byl u té blaznivé honičky na Highwayi, říkám vám runneři nic jiního to bejt nemohlo, napřed hlídka zastaví vůz, ten se rozjede pěšak vystřelí několik ran, druhej polda skočí na auto a to se pak vyseká jak sviňa. pak jsem teda pustil malou bee dronu abych viděl co se stane potom, dorazila dodávka Apexu pak Dogwagon a nakonec zásahovka KE a ty magoři se malem všichni postříleli a to kvuli nějaký štetce z Belleuve! 

Odpovědí: 1
                  Onyx: Ani jednoho by nebyla škoda...........

539 Motel, Larson?
Autor: Mindworm
Mluvil jsem z kamarádem od Errantu dřív dělal u hvězdy ale prej kriminálka má nějaký důkazi že Jim Larson alias Šved stojí za tím masakrem! trochu jsem hledal na Jackpointu a nakonec jsem zjistil že Jim Larson kdysi  běhal tady ve stínech ale pak umřel co nasral nějaký špatný týpky. Má snad Errant nějakou stopu nebo zase honí duchy jako před 3 měsíci kdy hledali toho vampa?

Odpovědi:  1
                 Athenis: Podle mě zase ví kuloví a potřebujou to někoho hodit, ale proč na Larsona? to si                                 mohli vybrat nějak týpky co jsou naživu.


540 Chvalyhodný
Autor: Arrow
Jednou řekl střelec louce a Švedsku že Chvalyhodný člověk a napomáha šlechtě, a když mu pomáhají zabíjejí zemi,nebe i měsíc.

Odpovědí: 1
                 Seattletiger: Jednou louka a Švedsko řekli střelci, že přesný bezpočet letitých poláků hájil Bruta slovy:
igrryglkrotkc87aaaaa7

Žádné komentáře:

Okomentovat